Fotografia produktowa

Fotografia produktowa to nie tylko jak najdokładniejsze odwzorowanie danego produktu na zdjęciu. To przede wszystkim sztuka zachowania proporcji i wszystkich zasad jakie obowiązują w marketingu. Dlatego ten rodzaj fotografii wymaga przygotowania nie tylko od strony techniki robienia zdjęć ale także (a może przede wszystkim) całościowego spojrzenia na sprawę. Inaczej bowiem podejdziemy do zlecenia sfotografowania jakiegoś produktu spożywczego a inaczej fotografując nowy samochód. Tutaj każdy nawet najmniejszy szczegół ma znaczenie. Tło, cienie oraz ekspozycja to klucze do udanej fotografii produktowej, jednak to nie wszytko. Sprawny fotograf będzie umiał uchwycić niezbędne elementy na fotografii a dodatkowo wyciągnie na światło coś więcej. Coś, co można określić „duszą przedmiotu”.

wineTa sztuka nie jest łatwa, podobnie jak cała fotografia reklamowa. Pracując z wieloma agencjami fotograficznymi zdołałem poznać jej tajniki, którymi chcę się teraz podzielić. Oferuję zatem możliwość wyjątkowego ujęcia produktu, które doskonale nada się na materiały reklamowe. Aby uzgodnić szczegóły zapraszam do kontaktu. Podczas spotkania uzgodnimy wszystkie założenia sesji i ustalimy co klient chce tak naprawdę osiągnąć. Omówimy również kwestie techniczne – jaki papier do drukowania zdjęć wybrać, jak zaprojektować skład folderu czy opracować szatę graficzną oferty produktowej.